вторник, 14 ноября 2017 г.

Дослідницький дитячо-підлітковий  табір денного перебування
«Юний науковець»
Відмінності Дослідницького дитячо-підліткового табору «Юний науковець»
Мета проекту: Створити здоров’язбережувальний і науково-культурний простір та організувати активну діяльність Дослідницького дитячо-підліткового  табору денного перебування «Юний науковець» на базі АБК Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького для надання можливостей пізнати світ професій, зміцнити фізичне та психологічне здоров’я дітей та підлітків (у тому числі дітей ВПО та дітей з обмеженими
Завдання проекту:
·         Створити здоров’язбережувальний і науково-культурний простір, який сприятиме оздоровленню та відпочинку, актуалізації творчого мислення та творчого потенціалу дітей та підлітків, розвитку особистості кожної дитини на основі взаємодії та міжособистісних стосунків, вихованню у дітей потреби у здоровому способі життя й спортивно-оздоровчій діяльності.
·         Розробити та організувати проведення оздоровчих, науково-пізнавальних, інформаційно-культурних, просвітницьких заходів (квести, майстер-класи, екскурсії, віртуальні екскурсії, конкурси, флеш-моби, вікторини тощо), спрямованих на популяризацію знань про сучасний світ професій.
·         Організувати діяльність дітей та підлітків в різних професійних сферах (туризму, історії та археології, краєзнавства, геології, психології, філософії, біології, хімії, садово-паркового господарства, зоології, екології, мистецтва, художньої, технічної творчості тощо) через актуалізацію  їх пізнавальної активності.
Комплексна програма роботи табору охоплюватиме:
 І. Оздоровчо-профілактичний блок: «Оздоровча гімнастика»; «Оздоровча хореографія»
II. Професійно-орієнтовний блок (Дні за фахом): День туриста, День історика, День геолога, День біолога, День хіміка, День флориста, День еколога, День психолога
ІIІ. Мистецький блок: «Малювання та ліплення»; «Художня вишивка»; «Оздоровлення музикою»; «Мистецькі бесіди»; «Чарівна скринька» (декоративно-ужиткове мистецтво)
ІV. Соціально-адаптаційний блок: «Саморозвиток та взаємодопомога»; «Зроби сам»; «Крок до успіху»; «Комп’ютерна графіка» (програмування для дітей з порушеннями інтелекту; порушеннями опорно-рухового апарату; порушеннями зору)
Перший тиждень:                                           Другий тиждень:
День знайомства                                                                 День біолога
День туриста                                                                        День хіміка
День історика                                                                      День флориста
День геолога                                                                        День еколога
День здоров’я                                                                      День психолога
Приклад плану реалізації проекту:

№ з/п
Час роботи
Зміст та тема дня


П’ятниця (десятий день). День психолога.
1
08.00 – 09.10
Прийом дітей
2
09.10 – 09.40
Ранкова зарядка – спортивні вправи
3
09.40 – 10.00
Рухливі ігри
4
10.00 – 10.30
Сніданок
5
10.30 – 11.30
Ізотерапія (заняття для дошкільників)
Тренінги міжособистісної взаємодії (для молодших школярів)
Психологічний квест «Пізнай себе» (для підлітків)
6
11.30 – 13.00
7
13.00 – 14 00
Обід
8
14.00- 15.30
Арт-терапевтичні студії для дітей: пісочна терапія, виготовлення фігурок з паперу  та складання спільних історій
9
15.30 – 16.00
Полуденок

0 коммент.:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.