карантин 2020

Дистанційне навчання
16.03.2020
1. Фізкультура
2. Математика
3. Українська мова
4. Я досліджую світ
5. Трудове навчання

Математика 

Тема: Додаємо і віднімаємо частинами

1. Перегляньте презентацію


2. Виконайте завдання

Підручник - ст.87 №2,3
Зошит - ст.15

3. Пройти тест за посиланням
Код доступу 336123
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Українська мова

Тема: Закріплення знань про числівник.

1. Подивись відео


2. Виконай завдання в додатковому зошиті
Зошит ст.56


3.Пройти тест за посиланням
Код доступу 839564
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Я досліджую світ

Тема : Як упізнати весну

1. Переглянь презентацію



2. Пройди тест за посиланням

Код доступу 588764
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Трудове навчання 

Тема: Самообслуговування.Культура харчування.Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок.

1. Уважно подивись презентацію та спробуй попрактикувати у сервіруванні столу.


17.03.2020

1. Я досліджую світ
2. Математика
3. Українська мова
4. Музика
5. Читання

Я досліджую світ


Тема: Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь.


1. Переглянь презентацію






2.Виконай завдання 

Зошит ст.22-23

Інтерактивне завдання

 3. Пройди тест "Природа навесні"
Код доступу 394476
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Математика 

Тема: Додаємо і віднімаємо числа частинами.


1. Виконай завдання

Підручник ст.88 №2,3,3,4,6
Зошит ст.16

2. Пройди тест 

Код доступу 740014
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Українська мова

Тема: Розпізнаю службові слова


1. Переглянь відео


2. Виконай завдання у робочому зошиті(додатковому)

Зошит ст.57

Читання

Тема: Позакласне читання


1. Уважно прочитай та дай відповіді на запитання

Картинки по запросу "текст для читання 2 клас"

18.03.2020

1. Українська мова
2. Англійська мова
3. Математика
4. Читання
5. Образотворче мистецтво

Українська мова

Тема: Пишу службові слова окремо від інших


1.Попрацюй з презентацією. Виконай в зошит хвилинку каліграфії та словникову роботу.



2.Виконай завдання в робочому зошиті з мови (додатковому)

ст.58

Математика 

Тема: Розв'язуємо задачі на знаходження суми


1. Уважно переглянь презентацію та попрацюй





2. Виконай у робочий зошит завдання

Підручник - ст.89 №1,2
зошит - ст.17

ЧИТАННЯ

Тема: Люблю легенди я читати та гарно їх розповідати

1.Ознайомся

Легенда – поетична оповідка, що пояснює походження певного природного явища, якусь історичну подію, або розповідає про якусь небувалу пригоду в житті історичної або породженої народною фантазією особистості.
Безумовно, в легендах історичні події знаходять лише дуже приблизне відображення, втім, як жанр фольклорної творчості легенда є більш реалістичною, ніж казка.

         Дидактична функція легенд проявилася ще від початку існування людства: саме завдяки легендам із вуст у вуста, від батьків до дітей передавався цінний досвід та знання, набуті старшим поколінням.
Легенди допомагали засвоювати етичні цінності, дозволяли юній людині відчути коріння свого роду, приналежність до своєї нації.
         І досі легенда виконує важливу функцію у становленні світосприйняття людини. Легенди рідного народу – привід відчути гордість від того, що ти – українець; привід відчути пошану до предків та героїчного минулого, спосіб засвоїти національну ідею, врешті решт.
Читайте  українські легенди! Вони можуть розважити  і навчити народної мудрості не гірше за казки.

2. Подивись легенду

3. Прочитай легенди

 Верба


           Жила в древні часи в Литві жінка. Звали її Блінда. Не була вона особливою красунею або розумницею, в дівчатах нічим не виділялася в рідному селі. Та і поводилася скромно. Від усіх подруг відрізняло її те, що після заміжжя вона напрочуд легко народжувала дітей - красивих, здорових. Багато дітей було у Блінди, для неї дитя народити - що яблучко з'їсти, так само легко і приємно. Шанували за це Блинду, адже головне завдання жінки - це народження дітей. До того дійшла її слава, що позаздрила їй сама Мати Сира Земля.
         Одного разу Блинда ненавмисно зайшла в болото, а Земля міцно схопила її за ноги і перетворила на вербу.
Тому у верби така велика життєва сила: увіткни її прутик в землю - і він виросте в ціле дерево.
Легенда про дуб

          Красивий парубок покохав молодицю. Хотіли вони одружитися та кляті вороги на Русь набігли. І пішов парубок землю рідну захищати. Просив він дівчину, щоб пам’ятала та чекала його. Проте, не витримала молодиця і віддала своє серце іншому. Повернувся парубок додому і заплакав з відчаю. Не став їй докоряти, а лише просив Бога зробити його дубом в її садочку. Щоб виходила вона в садочок і слухала, як він плаче, щоб кожного мандрівника міг він своїми гілками вкрити і розповісти про свою долю. І зробив його Бог дубом в тім садочку, і тепер, кожен раз коли відпочиваєш під дубом, чуєш розповідь про долю того парубка.

3. Знайди легенду про Україну, прочитай її, поділись із другом своїми враженнями про прочитане.


Образотворче мистецтво 


Тема: Малювання ластівки


1. Розглянь презентацію поетапного малювання ластівки.



2. Вибери та намалюй свою ластівку за зразком у презентації.

3. Сфотографуй та вишли на вайбер, зробимо тут виставку.


 
     
 

  

   
      

               

19.03.2020

1. Фізична культура
2. Читання
3. Я досліджую світ
4. Англійська мова
5. Інформатика

ЧИТАННЯ

Тема: Н.Забіла "Ластівки"


1.Ознайомся з біографією Н.Забіли

2. Прочитай кілька разів текст


Ластівки

Наталя Забіла

Пригріва весняне сонце. В рівчаках біжать струмки.

Метушаться за віконцем клопітливі ластівки.

Вже останній сніг розтанув.

Яся встане вранці-рано та відразу до вікна.

— Чом це, мамо, пташенята до вікна летять щомить? Це вони до мене в хату, мабуть, хочуть залетіть?.. Відчини віконце, мамо, хай вони сюди летять. Я дивитимусь — руками я не буду їх займать...

Підлетіли. Відлетіли. Тільки крильця — блим та блим.

— Це вони будують вміло для своїх маляток дім.

Всі працюють безупинно, не марнують, бачиш, час,— грудочки м'якої глини в дзьобах носять раз у раз.

Скоро буде тут гніздечко, добре зліплене з землі. В нім лежатимуть яєчка у м'якесенькім кублі.

Потім будуть пташенята, ненажери — просто страх. Цілий день їм батько й мати все носитимуть комах...

Підростуть в маляток крила, мати їх навчить літати.

А тоді настане осінь. Стане зразу холодніш. Рано-вранці білі роси заблищать, неначе сніг...

— Взимку ж, мамо, пташенятам буде холодно в гнізді... Правда ж, ти до мене в хату всіх їх впустиш отоді?

— В теплий край тоді далеко полетять усі пташки: журавлі, качки, лелеки і маленькі ластівки. А як стане знов на дворі тепло й весело — весна, прилетять пташки з-за моря знов до нашого вікна...

3. Приємного прослуховування!



Я досліджую світ



Тема: Як здійснити задумане

1. Уважно попрацюй з презентацією. Дай відповіді на запитання.



2. Виконай завдання в зошиті

ст.24-25

Дякую , що активно працюєте. Я контролюю ваші результати. Успіхів!

20.03.2020

1. Читання
2. Математика
3. Українська мова
4. Англійська мова
5. Фізкультура

ЧИТАННЯ

Тема: Василь Сухомлинський. "Кам’яне серце", "Урятував сонечко"

1.Уважно подивись відео про В.Сухомлинського

2. Прочитай оповідання та перекажи батькам

 Василь Сухомлинський. Кам’яне серце (оповідання для дітей)

Василь Сухомлинський
Кам’яне серце
В однієї жінки народився син. Душу вклала вона в свою дитину. Боялась, як би пилинка на нього не сіла, як би вітерець не подув.
Дуже хвилювалась мати, щоб син її не брав близько до серця горе, страждання, біль людей.
Наблизилась смертна година дідуся — мати взяла й відвезла сина до сестри у сусіднє село. Забрала, коли дідуся вже поховали. Питає син:
— Де ж дідусь?
— Поїхав у гості,— відповідає мати.
Побачив хлопчик одного разу, як сусідська дівчинка пальця порізала. Мати зразу ж схопила сина за руку, відвела додому.
Зимою син приніс дятла з пораненим крилом, запитує, як допомогти пташці. Мати відібрала її кудись занесла й сказала: 
— Птаху вилікували, вона жива-здорова, полетіла.
Хлопчик ріс, а мати затуляла його від життя. Не знав він, що таке горе, страждання, біль, образа, смуток. Виріс хлопчик, став юнаком.
Якось захворіла мати, злягла. Послала сина в аптеку по ліки. Пішов син, дає записку, що мати написала.
— Ліки будуть готові за п’ять хвилин,— каже аптекар.
— Поки ви готуватимете,— відповідає син,— я з хлопцями у футбол пограю.
«Це людина з кам’яним серцем»,— подумав про юнака аптекар.
Василь Сухомлинський. Урятував сонечко. Оповідання для дітей
Василь Сухомлинський
УРЯТУВАВ СОНЕЧКО
Це було влітку. Цілий день пекло сонце, а потім насунули чорні хмари. Пішов дощ. Під високою гіллястою шовковицею сидів Василько. Він не боявся зливи. Його захищало від неї густе листя.Під шовковицею було сухо. А поруч текли струмки.Василько побачив, як один струмок поволеньки почав заповнювати невеличку заглибину.Утворювалось озерце. На середині цього озерця був маленький острівець. Води все прибувало й прибувало. Ось-ось затопить острівець. Раптом Василько побачив на острівці маленьке червоне сонечко. Воно бігало від одного краю острівця до другого. «Чому ж воно не летить?» — подумав Василько. Йому стало жаль сонечка.Острівець ставав уce меншим. Ось він такий, як п’ятачок. Ось він yже не більше копійки. Сонечко сиділо непорушно.Василько побіг під дощ. І зразу ж змок до нитки.Та він устиг урятувати сонечко.

Математика

Тема:Розв'язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

1. Уважно переглянь презентацію



2. Виконай завдання

Підручник - ст.90 № 1,2
Зошит - ст.18

3. Пройди тест 

Код доступу 804534
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Українська мова

Тема: Використовую службові слова

1. Працюй за презентацією



Підручник - ст.108-109, В.1-14

2. Виконай тест 
Код доступу 945550
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

З 23 березня по 27 березня календарні канікули.

30.03.2020
1. Фізкультура
2. Математика
3. Українська мова
4. Я досліджую світ
5. Трудове навчання

Математика 

Тема: Розв'язуємо задачі на знаходження суми

1. Перегляньте презентацію, попрацюй усно та вдумливо.



2. Виконай завдання :

 Підручник - ст.91 №1, 2
Зошит - ст.19

Українська мова

Тема: Розпізнаю речення
1. Працюй за презентацією





2. Підручник ст.112-113 В.1-10
3. Вивчи правила ст. 112-113 ( підручник).
4. Попрацюй в друкованому зошиті на ст. 61.

Я досліджую світ



Тема: Як почуваються рослини навесні

1. Уважно попрацюй з презентацією. Дай відповіді на запитання.



2. Переглянь відео "Першоцвіти"


2. Прочитай статтю в підручнику на ст. 56-59.
3. Попрацюй в зошиті ст. 28-29.

4. Виконай тести

Код доступу 463741,  978960
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Трудове навчання 

Тема: Виготовлення квітки із серветок

1. Уважно подивись відео та виконай квітку за зразком
  

31.03.2020

1. Я досліджую світ
2. Математика
3. Українська мова
4. Музика
5. Читання

Я досліджую світ


Тема: Які комахи з'являються першими навесні


1. Переглянь презентацію і попрацій. Виконай всі завдання.





2. Переглянь відео




3. Виконай тест

Код доступу 902386
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Математика 

Тема: Досліджуємо задачі

1. Перегляньте презентацію, попрацюй вдумливо усно.



2. Виконай завдання

зошит - ст.19

3. Виконай інтерактивне завдання

Українська мова

Тема: Досліджую розповідні речення

1.Працюй за презентацією



2. Переглянь відео

3. Виконай тест

Код доступу 717230
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Читання

Тема: Лаврін Гроха. Наш сад.
Гроха Лаврін Прокопович | Енциклопедія Сучасної України
1. Ознайомитись з автором
Гроха Лаврін Прокопович —  український письменник. Був членом Спілки письменників України.
Народився 23 серпня 1908 року в с. Козин Київської обл. в селянській родині. Закінчив сільську профтехшколу (1925).
 З 1948 р. працював у журналі «Перець». Друкувався з 1924 р. Автор багатьох п'єс («Сопілка», «Веселі вогні», «Сюрприз», «День народження» та ін.), сценарію художньо-документального фільму «Співа Україна» (1954, у співавт. з Ф. Маківчуком).
Нагороджений медалями.

2. Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання.

Наш сад
(2 клас)

         На шкільне подвір'я вїхала підвода. На возі сиділи старий садів­ник Влас Григорович і Володя.
         Діти оточили підводу.
         - Раз ви таке діло хороше задумали, - сказав дід Влас, - я вам найкращих саджанців смородини та аґрусу привіз. Зараз ми їх прико­паємо, щоб коріння не посохло. А ви після уроків, коли пообідаєте, за роботу. Дерево любить, щоб його зразу ж у землю. А як будете саджа­ти кущі, то добре втоптуйте землю навкруги, щоб земля за коріння взялася.
         Тільки задзвонив дзвоник з уроків, діти відразу ж кинулися по домівках. Незабаром вони повернулися з лопатами в руках.
         І от взялися діти до роботи. Вчителька Ольга Павлівна порадила молодшим школярам розділитися по троє: один тримає саджанець, а двоє засипають коріння землею і втоптують її.
         Незабаром всі кущі були посаджені.
(Лаврін Гроха).
Завдання.
1. Ким працював дід Влас?
а) Садівником. б) Сторожем. В) Вчителем

2. Для чого саджанці прикопали?
а) Щоб вони не зав’яли. б) Щоб коріння не посохло.
В) Щоб листочки не замерзли.

3. Куди побігли діти після школи?
а) До шкільного саду. б) Додому пообідати.
В) У парк погуляти.

4. Коли діти садили кущі?
а) У вихідний день. б) Після уроків. В)На канікулах.

5. Встанови відповідність
Садівник           Ольга Павлівна
вчителька          Володя
хлопчик             Влас Григорович

6. Які саджанці садили учні?
7. Встанови послідовність.
      В’їхала підвода.
      Діти пообідали.
     Задзвенів дзвоник.
     Взялися до роботи.

8. По скільки дітей розділили дітей для роботи?

01.04.2020


1. Українська мова
2. Англійська мова
3. Математика
4. Читання
5. Образотворче мистецтво


Українська мова


Тема: Досліджую питальні речення

1.Працюй за презентацією


3. Вивчи правило ст. 116 ( підручник).

4. Попрацюй в друкованому зошиті на ст. 63.
6. Пройди тест 
Код доступу 863759
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Математика 

Тема: Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно

1. Перегляньте презентацію, попрацюй вдумливо усно.


2.Підручник - ст.93, №2,3,5,7 (письмово), зошит - ст.20



Образотворче мистецтво 

Тема: Перші весняні квіти. Малювання проліска.

1. Переглянь відео.




2. Вибери та намалюй свій пролісок за зразком.
3. Сфотографуй та вишли на вайбер, зробимо тут виставку.
ЧИТАННЯ
Тема:Анатолій Дімаров “Для чого людині серце?” 

1.Прослухай казку
2. Перекажи казку.

02.04.2020

1. Фізична культура
2. Читання
3. Я досліджую світ
4. Англійська мова
5. Інформатика

ЧИТАННЯ


Тема: СОРОЧАЧЕ ГНІЗДО (Англійська казка)



1. Виконай артикуляційні вправи перед читанням.





2. Уважно прочитай текст казки.

                                                                   СОРОЧАЧЕ ГНІЗДО 

(Англійська казка)



Усі птахи прилетіли до сороки і попросили її:
— Навчи нас, як вити гніздо.
Усім відомо, що сорока майстер вити гнізда. У неї вони набагато кращі, ніж у будь-якого іншого птаха.
Зібрала сорока всіх птахів навколо себе і почала вчити. Спершу принесла грязюки й зліпила кругленький млинець.
—    Так он як воно робиться. — сказав дрізд і полетів собі.
Відтоді всі дрозди роблять свої гнізда з грязюки на зразок млинця.
Потім сорока принесла прутиків і поклала їх на млинець.
— Тепер мені зрозуміло, — сказав чорний дрізд і полетів собі.
Відтоді всі чорні дрозди мостять свої гнізда саме так.
Потім сорока поклала на прутики ще один шар грязюки.
—    Я вже знаю, як його робити. — сказала мудра сова  і полетіла собі геть.
Ось чому сови не навчилися робити кращих гнізд.
Після цього сорока ваяла кілька хворостинок  і сплела х них кругленький обідок.
— І я це зумію зробити, — сказав горобець і полетів геть.
Відтоді горобці в’ють свої гнізда з хворостинок, хоч і роблять це абияк.
Потім сорока назбирала пуху та пір’я і встелила ними гніздо, зробивши м'якеньке ложе*1.
 — Оце мені подобається! — вигукнув шпак.
Тим часом сорока продовжувала будувати гніздо. А пташкам не вистачало терпіння додивитися до кінця, як вона це робить.
Одна за одною вони відлітали геть. Сорока ж працювала, розказувала і навіть не дивилася, слухає її хтось чи ні. Зрештою, залишилася біля неї тільки горлиця. А горлиці не вистачало ані глузду. ані тями чого-небудь навчитися. Вона й не дивилася, що сорока робить. Сидить і туркоче-торочить своє:
— Тягни три трісочки, тягни три-и.
Сорока саме клала прутик. Почула, що туркоче горлиця, і каже:
—    Не трісочки, а прутики, і не три — вистачить і одного.
Горлиця ж торочигь своє:
—    Тягни три трісочки, тягни три-и.
Сорока розсердилася та їй:
—    Кажу тобі, досить одного прутика.
А горлиця знову:
—    Тягни три трісочки, тягни три-и.
Нарешті сорока озирнулася і побачила: біля неї немає нікого, крім горлиці. Розгнівалася вона, полетіла. І заприсяглася, що більше нікого не вчитиме, як робити гніздо.
Ось чому різні пташки в'ють гнізда по-різному.

*1 Ложе — тут: постіль.

2.Перекажи казку батькам.

Я досліджую світ




Тема: Як змінюється життя водойм навесні.



1. Переглянь презентацію і попрацій. Виконай всі завдання.










2. Прочитай статтю в підручнику на ст.62-63.
3. Попрацюй в зошиті ст. 32-33.

03.04.2020

1. Читання
2. Математика
3. Українська мова
4. Англійська мова
5. Фізкультура

ЧИТАННЯ


Тема: Н. Красоткіна "А в природі вже пахне весною

1. Уважно послухай вірш поетеси 


2. Вивчи вірш

А в природі вже пахне весною,
Аромат той приємний для всіх.
Білий сніг не лежить вже горою,
А джерельцем співочим побіг.
Щоб очистити землю й омити,
Та прокласти шляхи для весни.
Хоч зима й завертає сердито,
Та весна вже приходить у сни.
Йде весна-королева по світу
І співає на всі голоси,
Та заквітчує землю прогріту,
Творить дивні картини краси.
(Н. Красоткіна)


Математика 

Тема: Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа різними способами

1. Перегляньте презентацію, попрацюй вдумливо усно, запиши хвилинку каліграфії.




2. Виконай завдання

Підручник - ст.94 №2,3 усно та №4,5 письмово
Зошит - ст.21

3. Виконай тест

Код доступу 365013
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Українська мова


Тема: Досліджую спонукальні речення

1.Працюй за презентацією





2. Переглянь відео


3. Вивчи правило ст. 117 ( підручник).
4. Попрацюй в друкованому зошиті на ст. 64

5. Пройди тест.
Код доступу 955981
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6.04.2020

1. Фізкультура

2. Математика

3. Українська мова

4. Я досліджую світ

5. Трудове навчання

Математика 

Тема: Досліджуємо задачі
1. Перегляньте презентацію


2. Виконай : Зошит - ст.22, підручник - ст.95 (усно).


Українська мова


Тема: Розрізняю окличні і неокличні речення.

1.Уважно подивись відео

2. Працюй за презентацією



3. Вивчи правило ст. 119 ( підручник).

4. Пройди тест.
Код доступу 391561
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Я досліджую світ

Тема: Чи є у весни святковий календар?Свято Матері 

1. Переглянь презентацію і попрацій. Виконай творче завдання



Трудове навчання

Тема: Оригамі "Жабка"

1. Виготов жабку за зразком ст. 64 підручник "Я досліджую світ".


Оціни свою роботу за цей день


Свої роботи можна подивитись на сторанці - ФОТО


7.04.2020


1. Я досліджую світ
2. Математика
3. Українська мова
4. Музика
5. Читання

Я досліджую світ


Тема: Як птахи зустрічають весну.


1. Переглянь презентацію


 Підручник - ст.75-77
Зошит - ст.41-42

Математика 

Тема: Досліджуємо задачі

1. Перегляньте презентацію




2. Виконай:

Підручник - ст.96 №1,3 усно та №2 письмово
Зошит - ст.23 №80,81

Інтерактивне завдання

Українська мова


Тема: Визначаємо головні слова в реченні.

1.Уважно подивись відео

2. Працюй за презентацією




2. Вивчити правило - ст.120

3.Інтерактивне завдання


ЧИТАННЯ


Тема: Краса й здоров’я — цілий рік (легенда)


1. Виконай артикуляційні вправи за презентацією




2. Уважно прочитай легенду

Краса й здоров’я — цілий рік

   Був час на землі, коли між квітами почалася незгода. Залишилися Лілея, Тюльпан, Нарцис, Троянда. Ці квіти подумали, що тільки вони потрібні людям, бо приносять їм насолоду своєю красою і незрівнянними пахощами.  — Навіщо засмічувати землю отим Любистком, Волошками, Барвінком, Деревієм? Ні виду, ні запаху. Вся земля має цвісти тільки нами, — вирішили вони. Образились інші квіти, звернулися до Бога. Зібрав він усі квіти на раду, де кожна з них доводила свою правоту. І лише одна якась квіточка не обзивалася жодним словом. — А ти чого мовчиш? — звернувся до неї Бог. — Гірко мені слухати оту хвальбу. Раз ми є на землі, отже, має бути на ній місце усім нам. Ти дав нам, Господи, дуже короткий вік. Дуже мало ми милуємо людей своєю красою. Прийде зима, і сумно людям без нас. Продовж нам віку, щоб ми могли служити іншим цілий рік. Бог спитав: — А як звати тебе, мудра квіточко? — Нема в мене імені, Господи. — У неї ще й імені нема, а пхається до Бога з порадами! — закричали пишні квіти. — Буде тобі ім’я, — сказав Бог. — Віднині і довіку бути тобі Безсмертником.    Відтоді став Безсмертник тією квіткою, що дарує нам красу і здоров’я цілий рік.

3. Дай відповіді на запитання

Як ти думаєш, чому легенда має таку назву? Чому, на твою думку, між квітами почалася суперечка? Яка з квіток виявилася наймудрішою? Чому ти так вважаєш?  Про які квіти йдеться в легенді? Скільки їх? Доповни їх перелік назвами квітів, які знаєш ти. Поміркуй, якої помилки допустилися квіти, звернувшись до Бога. Підготуйся виразно прочитати уривок з легенди, в якому йдеться про хибність думок квітів. Чому їх назви написані з великої букви? Досліди, від яких слів утворилось ім’я мудрої квіточки. Озвуч частину легенди, де висловлена основна думка. Доведи правильність своїх міркувань. 

08.04.2020

1. Українська мова
2. Англійська мова
3. Математика
4. Читання
5. Образотворче мистецтво

Українська мова

Тема: Поширюю речення за запитаннями


1.Попрацюй за презентацією. 




2. Переглянь відео

Математика 

Тема: Порівнюємо математичні вирази


1. Перегляньте презентацію




2. Виконай:

Підручник - ст.97 №2,3,5 усно та №2,4 письмово
Зошит - ст.23 №82,83

ЧИТАННЯ


Тема: У краплині води. Паола Утевська 


1. Виконай артикуляційні вправи за презентацією





2.Уважно прочитай текст


У краплині води
     Найбільше прикрашають рідну землю люди. Наприклад, Голландію прославили майстри скла. Та не звичайного, а того, з якого роблять окуляри й підзорні труби. Послухайте про голландця, який жив понад двісті років тому. Про Антоні Левенгука. Левенгук був тихий і скромний чоловік. Жив собі у маленькій чепурній хатинці. Десь працював, собі на хліб заробляв. А на дозвіллі майстрував невеличкі збільшувальні скельця і робив з них «труби». Та такі хитромудрі, що кожна краплинка, кожна піщинка, якщо на неї глянути крізь Левенгукову «трубу», видавалася у двісті разів більшою. Якось вирішив глянути Левенгук у свою трубу- мікроскоп на краплину води. — Мабуть, нічого цікавого я не побачу, — мовив сам до себе. — Адже вона зовсім чиста. Але він помилявся. Виявилося, що у воді вирує своє, якесь особливе, досі ніким не бачене життя. Неквапно рухалися в ній круглі неповороткі створіння, їм перетинали шлях інші: довгенькі, схожі на рисочки. Були там і якісь закарлючки, і крапки, і коми. — Які кумедні звірятка! — здивувався Левенгук. Йому й на думку не спадало, що деякі з них були для людей страшніші від найлютіших звірів. Адже серед них є такі, що збуджують скарлатину, дифтерит та інші хвороби.
Коли вчені довідалися про Левенгукове відкриття, то почали спостерігати за життям цих маленьких створінь — мікробів — і поступово вивчали їхні звички: що вони полюбляють, чого бояться. Отак і дізналися, як з ними боротися. От як стали людям у пригоді маленькі круглі скельця! 
Паола Утевська

3. Дай відповіді на запитання

 Де відбувалася подія, описана в оповіданні?  Чим займався Антоні Левенгук?  Чим здивувала Левенгука краплина води?  Яке відкриття зробив Антоні Левенгук? * Знайди в тексті слова, якими ти доповниш речення.  Найбільше прикрашають рідну землю … .  Голландію прославили майстри … .  Левенгук був чоловік … і … . ** Продовж низку слів, якими можна характеризувати Антоні Левенгука: цікавий, допитливий, винахідливий, …, …, … . Які з рис хочеться запозичити тобі? *** Розкажи, що тебе найбільше схвилювало, читаючи оповідання. Вислови своє ставлення до описаного в творі. Якими словами автор висловив основну думку твору?


Образотворче мистецтво 


Тема: Малювання метелика.


1. Переглянь відео поетапного малювання метелика.



2. Вибери та намалюй свого метелика за зразком у відео.
3. Сфотографуй та вишли на вайбер, зробимо тут виставку.

09.04.2020

1. Фізична культура
2. Читання
3. Я досліджую світ
4. Англійська мова
5. Інформатика

ЧИТАННЯ

Тема: Паола Утевська "Папір - син природи"

1.Прочитай текст уважно.
2.Виконай тест за прочитаним текстом
Код доступу 827348

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Я досліджую світ


Тема: Чому птахи в'ють гнізда

1. Переглянь презентацію



2. Переглянь відео

3. Виконай завдання:

Підручник - ст.78-83
Зошит - ст.38-39

10.04.2020

1. Читання
2. Математика
3. Українська мова
4. Англійська мова
5. Фізкультура

ЧИТАННЯ

Тема: Віктор Приходько  "Пташина лазня"

1.Прочитай текст

Пташина лазня
     Після зливи серед степу невелика калюжа. Прилетів шпак, забрів у калюжу, напився й ну купатися! Крильцями тріпає. Підстрибує, присідає. Далі вийшов на траву, обтрусився, заходився чепуритися.  Згодом горобці нагодилися. Товчуться в калюжі, галасують. Тут і без бійки не обійшлося. За ними прилетіли дві галки, чубатий жайворонок, синиці, сіра плиска. Сорока теж надумала свої білі боки помити. Хлюпаються птахи у воді, від задоволення пісні співають. Ось тобі й пташина лазня! Здивувало мене те, що поряд було ще кілька калюж, але вони менше приваблювали пернатих. Однак, чому?  Посеред калюжі, яку вподобали птахи, ріс полин. У воді мокло кілька зламаних напівзасохлих кущиків. Зачерпнув я теплої води — полином пахне. Тепер ясно, чому пташки облюбували саме цю калюжу: в наших краях люди здавна використовують полиновий настій для боротьби з різними комахами. А охочих полікуватися он скільки назліталося. Тільки з кожним днем калюжа все меншає й меншає. І хто не встигне вчасно скупатися, чекатиме наступного дощу. 
Віктор Приходько

2. Дай відповідь на запитання

  Що привернуло увагу автора серед степу?  Чим виявилася невелика калюжа для птахів? Чому саме цю калюжу вподобали птахи? * Простеж, які птахи купалися в невеличкій калюжі. Продовж їх перелік: шпак, …, …, …, …, …, … . ** Поміркуй і встанови, хто як «мився» в калюжі.  Забрів, напився, підстрибував, присідав (хто?) … .  Нагодилася, товклися, галасували (хто?) … .  Хлюпалися, співали, билися, милися (хто?) … . 


Математика 


Тема: Використовую в обчисленнях прийом округлення.

1. Перегляньте презентацію






2. Виконай : Зошит - ст.24, підручник - ст.98, № 1,2,3,5 (усно), № 4(письмово).

Українська мова


Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Малюю весну

1. Працюй за презентацією

0 коммент.:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.